tisdag 19 maj 2009

Studie Besök , Två på TÄVLINGEN, Bubbel pol

Tävlingen gick helt ok :) Vem hade trott att jag skulle komma 2:a ?
Det var riktigt roligt eftersom jag själv inte trodde mina poäng skulle räcka till en final plats. Kanske ska berätta hela sanningen, jag spelar än så länge inte på topp nivån utan håller mig en bit nedanför "advance klassen" i den så kallade "motion klassen". Men jag tycker ändå det skulle vara roligt med ett grattis :)

Igår var vi på studiebesök med klassen och besökte Eon i Örebro. Fick en rundtur där vi fick gå högst upp på Eons tak och titta ner. ( Otroligt högt )
Det var ganska intressant, fick bland annat veta att vi i Örebro har det näst bästa Kraft verket i Sverige.
Att chefer har det bättre än andra anställda på Eon är uppenbart, högst upp på taket så kunde man gå ytterligare en bit upp där cheferna hade en jaccutsi och konferens rum. :S

Jag och min Maria är hus vakt ute på "landet" den här veckan då hennes Pappa med fru och barn har rest till Italien. Det är så skönt att komma bort från stan, där är det lugnt och fridfullt. :) Hur som helst om ni läst Marias blogg så har ni sett att vi badade bubbelpool som hennes far har hemma, vilket jag tyckte var en sensation eftersom jag aldrig har badat bubbelpool förutom i ett badhus vilket inte alls är samma sak. Måste testas !!!

Ha det gött !!

6 kommentarer:

Joakim Olsson sa...

haha nu får du ju ändå inte med hela sanningen, advance klassen är ju sämre än open så motionsklassen ligger en lång bit efter open-klassen! ;)

ulrika sa...

haha nej ingen biff men helt oätlig :)

Gunilla sa...

nice, att få vara husägare så där gratis på landet ... inte helt fel !! ni får erbjuda er oftare, du och tjejen!

Soulsister sa...

Tack för titten in till mig, kul!
Vi har jacuzzi hemma men använder den aldrig...blir liksom inte av...

Ha det bra

marie sa...

ja tekniken går framåt, för fort ibland, man hinner inte med =)
att va på landet är väldigt rogivande...

Anonym sa...

Hej!

Kul att du hittade min blogg. Allt väl?

//Gabbe

Skicka en kommentar